štvrtok 9. apríla 2009

6392 - Airport

No tak po menšej detektívnej práci sa konečne balík so setom 6392 Airport dostal ku mne a mohol som sa s ním trošku pomaznať. Samotný balík vyzeral asi takto:


Pár šikovných ťahov nožom a vykukol na mňa obsah krabice:


Po odstránení novín a reklám, ktoré zjavne slúžili ako výplň priestoru sa ukázal skutočný a očakávaný obsah:


Na moje prekvapenie bol set z väčšej časti postavený. No nevadí, ide sa ďalej:


No a je k tomu aj návod na stavbu. Paráda:



Keďže som si set chcel postaviť aj sám, tak som ho musel najskôr rozobrať. Vznikla takáto kôpka lega:


No a po opätovnom postavení som mal zrazu pred sebou krásne letisko:




Na obrázkoch nevyzerá až tak úžasne ako v skutočnosti. Príjemným prekvapením bola zachovalosť a kvalita jednotlivých dielov. Na to, že majú okolo 20 rokov, vyzerajú veľmi dobre. Čo ma naopak mierne sklamalo bolo, že niektoré diely chýbali. Nie je ich veľa a dajú sa pomerne ľahko doplniť. Naopak pár dielov vyzerá, že je naviac. Možno ako drobná náhrada za chýbajúce.

Celkovo som s kúpou spokojný. Síce doručenie sa trochu motalo, ale výsledok stojí za to. A moderné mesto letisko potrebuje :)

Žiadne komentáre: