pondelok 30. marca 2009

Motorized Bulldozer: Part 1

V nedeľu 29.3.2009 mi do zbierky pribudol ďalší kúsok - masívny buldozér na diaľkové ovládanie, set 8275. Po chvíľkovom vyšantení sa s obrovskou igelitkou v ktorej som ho priniesol som sa teda pustil do stavby. So stavbou som začal približne o 18:10.

Takto vyzerá obrovská krabica a jej obsah:














Po asi 20 minútach som sa dopracoval k prvej skompletizovanej časti:


A tak stavba pokračovala až takmer do pol noci, kedy som dokončil druhú časť návodu z troch (dalo by sa povedať, že dve tretiny celej stavby, ale posledná časť návodu obsahuje už len stavbu toho čo robí buldozér buldozérom).




Detailný záber na jeden z XL motorov, ktoré poháňajú buldozér pri jeho ceste svetom:






Hnací agregát celého stroja. Každý z motorov poháňa samostatný pás:



Detailný záber na piesty motora, ktoré sa pri pohybe reálne zdvíhajú a klesajú:


Tak a prvá časť návodu hotová:





A tu je výsledok niekoľkohodinovej práce :)


Vzhľadom na pokročilú dobu začatia stavby sa mi tento model nepodarilo dostavať v rozumnom čase v jeden deň...

Žiadne komentáre: